مصرف ویتامین در شیمی درمانی مضر است؟

0
0

خسته نباشید
مادر من کنسر تخمدان با گرید3 داره
سومین جلسه شیمی درمانی و چند روز پیش پشت سرگذاشته
و دکتر مادرم برای ایشون قرص مولتی ویتامین و امپول ویتامین B12 تجویز کرده که داره مصرف میکنه
من شنیدم که مصرف ویتامین در شیمی درمانی میتونه مضر باشه. آیا این درسته؟
و این که ویتامین B12  رو چندروز یک بار باید تزریق کرد؟ مادر من گلو مریش به شدت درد میکنه و میسوزه و اصصصلا چیزی نمیخوره . مگر یه لیوان شربت یا آب. دکتر براش انتی بیوتیک نوشت. نظر شما چیه؟

0
0

سلام

این سرویس از هرگونه دخالت در امر درمان بیمارانی که توسط همکاران متخصص تحت درمان هستند معذور است. هرگونه علامت و یا عوارض بیماری و درمان را می بایست با پزشک مستقیم ایشان در میان بگذارید.

قطعأ انکولوژیستی که مسئول بیمار شماست با توجه به محتویات پرونده و نوع بیماری و استیج آن، بهترین تجویز درمانی و دارویی را خواهد داشت.

به شما و همه بیماران و خانوادههای آنان اکیدأ توصیه میکنیم که پس از انتخاب متخصص، در تجویزهای او چون و چرا نکنید و افکار خود را با جستجوی در اینترنت و یا صحبت های عامیانه و افواهی مغشوش نفرمایید. آیا شما فکر میکنید که پزشک مادرتان قصد آزار او را دارد؟ و یا اطلاعی از سود و زیان مصرف ویتامین برای مادر عزیزتان ندارد؟

برای گلو درد هم تشخیص پزشک این بوده که برای جلوگیری از فرصت طلبی میکروب ها و تشدید بیماری ایشان آنتی بیوتیک تجویز کند

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت ابتدا یا ثبت نام کنید