عوارض پس از شیمی درمانی.مریضی بعد از شیمی درمانی

0
0

با عرص سلام و خسته نباشین.

ببخشین من مستقیم وارد بحث میشم.پدر من تاریخ ۹۸/۱۲/۰۳ به طی دو روز شیمی درمانی شده که مرحله بیستم ان بود.ولی متاسفانه فردای شیمی درمانی طبق دستور پزشک آمپول زیر جلدی نیبوجین رادتزریق نکرد و از فرداش شروع به به تزریق انجام داد.در واقع برنامه دکتر رو یک روز عقب انداخت.الان پدرم حالشون خوب نیست و میگویند احساس سرماخوردگی دارن.من هم به علت این مریضی کرونا ،خیلی نگرانم .خدایی نکرده چیزی شده باشه.البته من پیشش نیستم ،فقط تلفنی حالش رو‌ بمن‌ توضیح دادن.لطفا راهنمایی کنید چیکار کنمم.بگم کسایی که پیشش هستن چیکار کنن.طب ایشون رو کنترل کنند یا مورد خاصی انجام بدن تا من بدونم مشکلی از بابت کرونا ندارن.تورو خدا راهنماییم کنید

0
0

سلام

1- بیمارانی که در حال شیمی درمانی هستند، به دلیل پایین آمدن تعداد گلبول های سفید، خطرپذیری بالاتری نسبت به ابتلا به انواع بیماری های عفونی را دارند. به همین دلیل هم هست که میگویند در دوران شیمی درمانی با افراد کمتری تماس داشته باشند.

2- در حال حاضر بهترین کار برای بیمار شما، مراقبت در منزل، رعایت کلیه موارد و موازین بهداشتی است که از رسانه ها اعلام می شود، مصرف زیاد مایعات ولرم. یک آزمایش CBC و CRP هم در صورت امکان از ایشان انجام بشود و با جواب آن آزمایش ها با پزشک مسئولشان تماس بگیرید و مطیع تصمیم ایشان باشید

3- تا وقتی در ایشان علامت سرفه های خشک طولانی به وجود نیامده، موردی برای نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا وجود ندارد

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت ابتدا یا ثبت نام کنید